Nabídka zaměstnání
Máte-li zájem pracovat u naší společnosti, pošlete prosím svůj ŽIVOTOPIS S FOTOGRAFIÍ na e-mail hr@zepiko.cz. V předmětu zprávy uveďte NÁZEV pracovní pozice. Děkujeme.
Aktuálně nabízíme tyto volné pracovní pozice:
1) EKONOMICKÝ/FINANČNÍ ŘEDITEL – nástup březen/duben 2021
Náplň práce:
- ekonomický a finanční management firem ve skupině ZEPIKO GROUP
- správa účetnictví, daní, controllingu, cashflow, forecastů, účetně-daňová správa majetku a všechny další související ekonomické činnosti a administrativa
- tvorba a správa podkladů pro daňové audity firem ZEPIKO spol. s r.o. a TRANSBETON s.r.o.
- řízení a správa daňových přiznání, kontrola podkladů od podřízených
- řízení a správa účetní a daňové administrace pronájmů, oprav a rekonstrukcí nemovitostí
- vyhodnocování investičních záměrů a forem financování
Požadujeme:
- VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického směru
- výborné znalosti účetnictví a daňové problematiky, finančního managementu a controllingu
- zkušenosti a znalosti účetně-daňových předpisů, zákonů o DPH, daních z příjmů, dani z nemovitých věcí apod.
- praxi min. 5 let na pozici hlavní účetní/ekonom, příp. praxi 2 roky na pozici daňového auditora
- pokročilou znalost práce na PC (prostředí OS Windows a MS Office; znalost systémů Helios a Altus Vario VÝHODOU)
- schopnost řídit kolektiv 6 lidí
- proaktivní a samostatnou činnost, vyhledávání úspor, schopnost koordinovat implementaci nového ERP systému
- komunikační dovednosti, zodpovědnost, samostatnost, svědomitost, pečlivost, loajalitu, logické uvažování, iniciativu ve zefektivňování pracovních výstupů a metod zpracování, znalost AJ VÝHODOU
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v prosperující firmě s možností osobní seberealizace a komunikace přímo s majitelem firmy
- expandujícího stabilního zaměstnavatele – rodinnou, ryze českou firmu
- vysoce komfortní pracoviště (kancelář) v Brně-Králově Poli
- pracovní dobu 8:00–16:30
- školení v oboru účetnictví, daní a legislativy
- pololetní odměny na základě osobního hodnocení majitele firmy
- služební vůz, notebook, telefon, stravenky, občerstvení na pracovišti, bezúročné půjčky, firemní a společenské akce
Místo výkonu práce:
Slovanské náměstí 1177/9, Brno-Královo Pole
2) ÚČETNÍ – POKROČILÝ/-LÁ (daně, nemovitosti, majetek aj.) (30–40 000 Kč/měsíc)
Náplň práce:
- účtování nájemného v jednotlivých nemovitostech
- roční vyúčtování služeb
- zadávání a účtování přijatých a vydaných faktur
- evidence nájemců, odběratelsko-dodavatelských smluv
- účtování o změnách na majetku/nemovitosti
- účtování DPH, pokladních dokladů a bankovních výpisů
- agenda související s evidencí dílčích částí nemovitosti v rámci SW
- účtování a kontrola krátkodobého a dlouhodobého majetku
- účtování výrobních středisek (prodej stavebních materiálů a služeb, nákup vstupních surovin a služeb, evidence skladů, DHM aj.)
Požadujeme:
- SŠ vzdělání ekonomického směru
- znalosti podvojného účetnictví, vyhlášky č. 500 a českých účetních standardů
- základní znalosti daňových předpisů, zejména zákona o DPH ve vztahu k nemovitostem
- pokročilou znalost práce na PC (prostředí OS Windows a MS Office; znalost účetních systémů Altus Vario a Vydas VÝHODOU)
- zkušenosti v oblasti účetnictví, resp. administrativní správy nemovitostí alespoň 2 roky
- komunikační dovednosti, zodpovědnost, samostatnost, svědomitost, pečlivost
- logické uvažování, částečnou technickou představivost ve spojitosti s nemovitostmi (budovami)
Nabízíme:
- perspektivní zaměstnání v prosperující firmě s možností profesního růstu
- expandujícího stabilního zaměstnavatele – rodinnou, ryze českou firmu
- vysoce komfortní pracoviště (kancelář) v Brně-Králově Poli
- pracovní dobu 8:00–16:30
- školení v oboru účetnictví, daní a legislativy
- stravenky, občerstvení na pracovišti, bezúročné půjčky, individuální pololetní odměny
Místo výkonu práce:
Slovanské náměstí 1177/9, Brno-Královo Pole
Společnost ZEPIKO spol. s r.o. si vyhrazuje právo na změnu pracovních nabídek.